Trött o rastlös.

Godmorgon och godlördag! Nu ligger jag i sängen o segar. Har varit vaken en timma trots att jag ville sova till nio åtminstone. Men kroppen är van att vakna tidigt så det blir att man gör det oavsett när man kom i säng.
Jag har ingen aning om när jag kom hem igår, jag vet bara att det gick lite vingligt hemåt =P
Jag skulle bara ta några öl, men jag hade ju med mig fem stycken o det var kanske lite mycket med 5 50cl med 6,0% alko i.
Men roligt hade jag iallafall, vi grillade o drack öl o spelade kubb=) jag o kristoffer vann såklart! Eftersom vi är bäst =P
Idag har jag dock en svag antydan till baksmälla och det är ju inte jättekul eftersom jag ska skumpa runt i en buss till Gislaved idag. Men jag får hoppas att det går över.
Ikväll kommer det bli skitkul. Fest med brudarna o sedan Melody Club på Gisleparken. PARRRRTYYY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0