stilla

Min söndagsångest är bortblåst nu och jag har piggnat till en hel del.
Har just ätit dagens första mål mat, jag har försökt äta innan idag men det har bara inte gått. Det gick inte så bra nu heller men jag orkade äta en liten portion iallafall. Men jag har verkligen inte kännt nån hunger alls idag.
Jag tänkte göra hemmagjord klyftpotatis istället för de där man köper frysta, och ha i lite palsternacka o morötter. Men istället för potatis med lite palsternacka o morötter blev det palsternacka o morötter med lite potatis. Jag var kanske lite för generös med det andra, men det gör ju inget. Är bara gott! Mindre kolhydrater med=P
Jag sitter i mitt vardagsrum o ser ut på de solskensupplysta mörka molnen, lyssnar på nick cave and the bad seeds och njuter av lugnet. Katterna ligger lugna i varsitt hörn av lägenheten, helt utslagna antar jag, för de har lekt i stort sett hela dagen.
Det är såna här stunder jag har för få av. Lugn, stillhet. Jag känner inte att jag måste göra nånting.
Det har varit en riktigt skön söndag! O än är den inte över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0