Ljuva lördag.

Lördagsmorgon, solen smiter in genom de små hålen i persiennerna och jag hör fåglarnas lyckliga kvitter utanför.
Njutning på hög nivå. Bara en sak som fattas. Men han kommer senare.
Gårdagen var såklart fantastisk, och jag vet att så fort han dyker upp igen, kommer allt bli fantastiskt igen.
Så som det är när man är kär.
Idag ska det lagas trerättersmiddag har jag tänkt. Om jag får det att gå ihop med tiden.
Försöka lura hit mamma på lunchning innan med.
Just nu vill jag bara ut ut ut i det vackra vädret, o när jag har gjort mina små morgonsysslor tänker jag bege mig ut, utan mål o bara njuta.

Så bäst man sätter igång då. Om katten som ligger över mig o gosar tillåter att jag reser mig upp^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0