Långisfredagis




Det var askul igår, Uggla på hög volym, som alltid när jag Kim o Jimmy partajar ihop=)
Lille Säleby o lille Peter kom också förbi och det gjorde allt bara ännu bättre.
Många skratt mycket shake o mycket roligt.
Ute på hotellet var det inte så mycket folk som jag förväntade mig men en hel del ändå!
Jag drack vatten när jag väl kommit dit, något som jag tror var ett smart val.
Jag var lagom berusad hela kvällen, o lika berusad av allt det roliga som av alkoholen=)

Idag vaknade jag liiite för tidigt. Hade gärna sovit lite till, men ljuset sken in genom persiennerna o väckte mig.
Så nu ligger jag o slöar, tills det blir dags att göra sig iordning för ikväll, då det blir fest hos favvofian i Bankeryd.
Kommer bli bäst!


Kommentarer
Postat av: qamilla

skönt att du hade roligt igår =)

Ja satt hemma o va depp, så sjukt

trött på de nu :P de blir väl bättre!

Vill träffa dig snart igen =)

2009-04-11 @ 12:53:58
URL: http://solskensoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0