Happiness

Shit vilken dag! Totalt kaos på jobbet, ett tag jobbade jag så svetten rann om mig! Fräscht! Men det blir lätt så när man jobbar i lokaler som är typ 30 grader varma!
Skönt var det att sluta iallafall och när jag kom hem åkte jag o Gulle ut på en liten skogstur. Myspys i skogen, och det var helt fantastiskt nu när våren spruckit ut o mysa med honom där. Sen åkte vi hem o lade oss intrasslade i varann i soffan o halvsov en stund. Härligt=)
Imorgon blir en till härlig dag. Och jag längtar!

Idag känner jag mig lika pigg som igår men förhoppningsvis somnar jag snart ändå.
Känns som att jag går på speed eller nåt... Eller är det lyckorus?

Nu är det inte långt kvar till Budapest med Sophia. Det kommer bli bäst. Inte bara för att jag ska till Budapest utan för att jag ska dit med den bästa tjejen nånsin. Vi kommer ha det så kul ihop, Myggan+Biet=qualitytime på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Söt du är gumman! <3

2009-04-28 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0