Friday afternoon

Nu lutar det mot fredagskvällen och summerwine med Ville Valos underbara stämma ljuder i stort sett på repeat.
Jag är nyduschad och funderar på kvällens utstyrsel, jeans o topp? eller klänning?
Jag ska till Kristoffer o grilla ta ett par öl ikväll. Det kommer bli asnice =) Kanske drar jag på mig nåt av det jag köpte tidigare idag... Var nere på stan en sväng o shoppade lite på Byoung där jag inte brukar hitta så mycket. Men jag hittade en klänning jag tyckte om och som satt bra på med! (Pessimistisk som jag e så provade jag medium först för att jag tänkte att jag kanske gått upp lite... men det var på tok för stort haha!!) Så jag köpte klänningen och av ren snålhet köpte jag en bolero o en topp eftersom det var tag 3 betala för 1 på Byoung idag.
Alltid kul med lite nytt i garderoben, men konstigt nog är det alltid likadant; jag var ute efter nåt ljust, vitt plagg o kom hem med svart haha! As allways.

finfint eller hur?!

Kommentarer
Postat av: sophia

ooh, den klänningen va jag asnära att köpa i gbg igååår :D

2009-04-24 @ 19:30:33
URL: http://mysundown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0