En sån där dag.

Det är fredagkväll. En väldigt lugn fredagkväll.
Idag har jag haft en sån där dag då inget känns bra. Jag har gått in i dörrar slagit i foten i trösklar o bordsben med mera o missat saker jag skulle komma ihåg. Gick till gymet för jag tänkte att det är iallafall nåt som känns bra, men även där var det bara jobbigt. Hela dagen har jag velat gå o lägga mig, för jag har helt enkelt varit så trött. Men jag har sovit en hel natt o borde vara utvilad. Om denna mystiska tröttheten fortsätter så borde jag nog kolla med en farbror doktor eller nåt. För det känns inte normalt.
En ljuspunkt är iallafall att jag fått hem skorna från skopunkten. KÄRLEK!
Men jag måste verkligen få upp mitt andra skoskåp nu. Jag har ju inte plats med skorna nånstans!
Och så är det ju mina katter. Visst de ställer till det, river ner, river sönder.. Men ändå är de så fina att jag bara ler inombords av att titta på dem. Speciellt när de sover =) Ibland känns det som att det var dumt att skaffa dem, men jag kan inte säga att jag ångrar dem. Jag ser bara väldigt mycket fram emot när de blir äldre o lugnar ner sig.
Skulle vara skönt att ha ett hus nånstans så de kunde vara utekatter. Då skulle min inredning slippa deras upptåg.

Framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0